diumenge, 22 de març del 2020

CONFINAMENT

Avui m'he decidit a escriure després de molt temps de no fer-ho.

Tinc aquest bloc on durant un temps em vaig decidir a explicar coses que em venien de gust.
Jo no sé escriure ni m'expresso correctament però a vegades et ve de gust explicar coses, i més quan et trobes sol i confinat a casa.

La veritat és que tots estem espantats, jo el primer,  però no per mi, pels meus fills, per la meva mare, per la meva família, pels meus amics, pels coneguts, en definitiva per tothom.

Sé que és un moment de molta angoixa i que hi ha molta gent que fa l'impossible perquè això passi el més ràpid possible, començant pels metges, infermeres i per tothom que aquests dies  treballa insistentment , per aquest motiu crec que cal agrair-los a tots.
És molt maco que la gent aplaudeixi cada nit i que tots agraïm a les persones que aquests dies fan totes les hores del món i lluiten contra un virus desconegut. Espero i desitjo que un cop passi tot això la gent continuï recordant la feina, no només que fan ara, sinó la que fan durant tot l'any,  no siguem hipòcrites sis plau.

Espero que aquests dies serveixin per valorar les persones i els moments que gaudim diàriament, que valorem els companys, els amics amb els que esmorzem o fem el cafè, però sobretot aquests dies trobem a faltar als familiars que no podem veure i que trobem a faltar. Els petons i abraçades dels fills, poder abraçar cada dia a la teva mare, potser no ho valorem prou fins que realment no ho tenim.

Les videotrucades, les converses per les xarxes, els concerts que fa la gent,els vídeos que envien tot ajuda aquests dies i vull agrair a la gent que sense estar aquí em fa companyia i conviu aquest confinament lluny però amb mi, moltes gràcies!!

Esperem que tot acabi aviat i que realment sigui cert que les coses seran diferents després d'això , encara que permeteu que ho dubti .Potser els primers dies ho seran però desgraciadament ben aviat oblidem les coses i  tornarem al mateix. Tant de bo ens ajudi a valorar les relacions humanes, la gent que ens estima, tant de bo valorem les relacions, deixem de banda enfrontaments i mal rotllos i fem la vida una miqueta més fàcil.

No entraré a comentar com el Govern d'Espanya està portant el tema, no dubto que intenten fer tot el possible i entenc que la situació és nova i complicada, però crec que ara no és el moment de jugar a fer política ni barrejar coses que no toquen, estem parlant de vides humanes, no importa nacionalitats ni colors polítics , crec que tota  prevenció és poca. No entenc que presidents autonòmics demanin el confinament i el President espanyol continuï fent  com si sentís ploure, no hi ha prous infectats? No hi ha prous morts? . Realment no volia escriure sobre aquest tema, tant sols espero que s'utilitzi el sentit comú que crec que no s'està fent prou.

Perdoneu els que llegiu això , només es una reflexió i una necessitat d'explicar el que penso i com em sento. Senzillament vull que això passi i que ben aviat tots ens puguem saludar, fer un café o fer-nos una abraçada. Serà senyal de que tots esteu be i que hem superat uns mals dies i un moment molt complicat.

Una abraçada per tots els que llegiu aquest petit escrit d'una persona que no sap escriure, però que avui tenia la necessitat de fer-ho.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada